Ми щодня дуже ретельно і прискіпливо перевіряємо якість товару перед його відправкою
Це перевірка на двох етапах:

  • при отриманні товару на склад;
  • при пакуванні для відправки.

Ви можете бути впевнені у якості та надійності продукції. Це наша гордість і любов!

Але все ж якщо ви виявили якісь недоліки - негайно повідомте нам про це! Ми залюбки все виправимо!
 

Порядок вирішення питань

Якщо Ви отримали товар неналежної якості, у період 3-х днів сповістіть нас про це.

Для отримання обміну, або повернення продукції напишіть нам у Вайбер +38 (066) 303-42-62 або на пошту Info@Grow.kh.ua

Обовʼязково зробіть фото продукції, щодо якої виникли питання, та додайте його до запиту.

Надішліть нам запит.

Після розгляду ми проведемо обмін \ повернемо кошти \ закріпимо за Вами депозит на суму товару.